El pregó de Meritxell Falgueras ha obert la 39a Mostra del Vi de l'Empordà
2025-06-26 20:30La sommelier i comunicadora ha donat inici a la Mostra del Vi de l'Empordà a la Rambla de Figueres.
La sommelier i comunicadora ha donat inici a la Mostra del Vi de l'Empordà a la Rambla de Figueres.
El passatge exterior de la Casa Natal Salvador Dalí de Figueres acull tres plafons que mostren fotografies i textos sobre l'amistat d'Anna Maria i Salvador Dalí amb el poeta de Granada.
Aquest semestre s'han dedicat cicles a la història de l'humor en l'art, la censura, la contracultura, les sèries de TV, els videojocs i l'arquitectura. Miquel del Pozo ha protagonitzat les quatre darreres sessions.
Enguany la Flama del Canigó ha arribat a la plaça de l'Ajuntament custodiada per la pubilla de la ciutat i el dimoni dels Amics dels Gegants de Figueres.
Enguany les catifes han estat dedicades a contes i llegendes com el Patufet, Sant Jordi i el Drac o els Tres Porquets. Veïns i veïnes hi han treballat els darrers mesos i han fet els seus muntatges des de primera hora del matí.
Disset entitats de la ciutat han creat les catifes de Corpus a l'entorn de l'Església de Sant Pere. A l'interior del temple també hi ha lluït la catifa daliniana de "La Madonna de Portlligat" realitzada per la Federació Catalana de Catifaires.
La coral Tramunt.Cor, al matí, i diversos grups que es van formant al Buc d'Assaig, han protagonitzat la jornada.
2.000 persones de la comarca han fet 10 km lluïnt les samarretes de les diferents poblacions. Figueres ha estat el municipi guanyador després de sumar els temps dels seus 10 millors classificats masculins i femenins.
Ítems: 1 - 8 de 5844