VÍDEO NOTÍCIES DE FIGUERES I L'ALT EMPORDÀ
Inici de les Festes de Sant Pere de Figueres amb un gran tobogan aquàtic situat davant de la Torre Galatea. Dues hores molt refrescants en una jornada amb el termòmetre per sobre dels 35 graus.
Una dotzena de concerts en una setmana a Castelló d'Empúries i Empuriabrava. També hi actuaran Tomeu Penya, Alosa, Ginestà, Mazoni, Clima i Ernest Prana, entre d'altres.
Òmnium Cultural i La Cate han organitzat, un any més, l'arribada de la Flama del Canigó que encendrà les fogueres de Sant Joan.
La Rambla de Figueres ha acollit la cinquena fira dedicada als productors artesans de cervesa de la comarca. La beguda s'ha combinat amb gastronomia i música en directe.
Fira cer
Còmics, literatura, disseny, jocs, pòdcasts i actuacions han animat tota la jornada a la plaça Catalunya. També s'han donat a conèixer els relats seleccionats en el concurs Frederic Pujulà.
És un dels actes del 50è aniversari de l'escola. Han estat rebuts per l'alcalde Jordi Masquef.
Les catifes i l'ornamentació d'aquesta festa de Corpus a Borrassà ha estat dedicada al món de l'art. Música, moda, pintura o literatura han inspirat les creacions dels veïns i veïnes de la població.
Entitats culturals i associacions veïnals han fet una vintena de catifes a l'entorn de l'Església de Sant Pere. Els Gegants han desfet les composicions ballant-hi a sobre.

.png)



 (1).png)
.png)
 (2).png)
 (3).png)