VÍDEO NOTÍCIES DE FIGUERES I L'ALT EMPORDÀ
4.800 persones han viscut el retrobament de dues bandes històriques del rock en català. Lax'n'Busto i Gossos han cantat plegats cançons com "Quan et sentis de marbre" i "Tinc fam de tu".
Joan Masdéu ha actuat al Village de Sons del Món
El Festival Sons del Món ha reunit en un mateix escenari, per primera vegada, Ramon Mirabet, Blaumut i Els Amics de les Arts que estan celebrant el seu vintè aniversari.
El Teatre-Museu Dalí i Cineclub Diòptria programen tres projeccions a l'aire lliure els dies 6, 13 i 20 d'agost. La presentació ha comptat amb una conferència del crític Quim Casas i l'actuació del grup Traç.
L'artista del Baix Empordà, Sílvia Pérez Cruz, ha presentat el darrer disc "Oral_Abisal" al Mirador del Castell de Peralada.
El Teatre-Museu Dalí de Figueres renova l'experiència de les visites nocturnes. De l'1 al 23 d'agost s'hi pot veure, al final del recorregut, la producció visual i sonora "Dalí, nit i subconscient", una producció d'Slidemedia. En la sessió inaugural s'hi han escoltat sardanes amb la Cobla Mil·lenària de Perpinyà.
Joves ballarines i músics d'escoles de la comarca han participat en aquest projecte del coreògraf Aleix Martínez amb l'Hamburg Ballet.
Els dies 7 i 21 d'agost, al Monestir de Sant Pere de Rodes, i el 10 de setembre a la Canònica de Vilabertran hi haurà noves visites guiades amb música medieval i cants gregorians.
Segon cap de setmana de la 40a edició del Festival Perelada amb la tragicomèdia operística "Estètica i massacre", l'excepcional veu de Bryn Terfel i l'estrena de "Diario di una madre".

.png)



 (1).png)
.png)
 (2).png)
 (3).png)