Moshka, Maria Jacobs i PocaBroma guanyen el concurs Joan Trayter
2017-07-11 22:00Moshka, Maria Jacobs i PocaBroma són els guanyadors del Concurs Joan Trayter 2017 de la plaça de l'Estació de Figueres.

Moshka, Maria Jacobs i PocaBroma són els guanyadors del Concurs Joan Trayter 2017 de la plaça de l'Estació de Figueres.
Així ha finalitzat el concert de carilló i cobla a la plaça del Gra de Figueres amb la Cobla Sant Jordi - Ciutat de Barcelona dirigida per Marc Timón Barceló que ha estrenat "The strange case of the magic carillion".
La quarta edició del festival de dansa Agitart ha ofert una vintena d'espectacles en diferents espais com la Rambla o el Teatre el Jardí.
Un any més les piscines de Figueres s'han afegit a la campanya Mulla't per l'Esclerosi Múltiple.
L'alcaldessa de Figueres ha explicat que enguany s'ha augmentat i reforçat la plantilla de la Guàrdia Urbana amb 4 nous agents que aquest setembre iniciaran l'acadèmia i que s'incorporaran com a efectius al carrer ben aviat, amb 5 agents ascendits a caporals i un caporal ascendit a sergent, i per al 2017 ja s'han previst noves convocatòries.
La Sala Art i Joia de Cadaqués ha estat l'escenari de l'estrena mundial del documental "La vida secreta de Portlligat. La casa de Salvador Dalí".
La campanya d’aquest any compta amb un equip de prevenció d'incendis de 29 treballadors (entre vigilants i operadors), amb 8 vehicles tot terreny (equipats amb una motobomba per a una primera intervenció) i un equip emissor-transmissor (Alt Empordà i Gavarres). Es compta també amb el suport de controladors radiofònic.
La Colla Castellera de Figueres ha actuat el diumenge 2 de juliol a la Rambla de Figueres on ha fet diversos castells com el 3Pd4, 5d7, 3d7a i el 4d7a que podeu veure en aquestes imatges.
Ítems: 2887 - 2894 de 6039
