Lliurament de els Beques a la Joventut Excel·lent
2018-07-16 18:00Un any més l'Ajuntament de Figueres ha lliurat les Beques a la Joventut Excel·lent. Cinc joves faran una estada a Londres i cinc més a València.

Un any més l'Ajuntament de Figueres ha lliurat les Beques a la Joventut Excel·lent. Cinc joves faran una estada a Londres i cinc més a València.
Pengen una dotzena de pancartes en anglès als ponts de l'AP-7 a la comarca de l'Alt Empordà reclamant la llibertat dels presos polítics catalans i dels exiliats.
El Festival Sons del Món ha portat el ritme a la platja d'Empuriabrava. Dues nits intenses amb un públic multitudinari cantant i ballant les cançons d'Inner Circle i Macaco.
"Poder polític i mobilitat social a les viles de l’Empordà entre el darrer terç del segle XIV i inicis del segle XVI" d'Albert Reixach és la proposta de treball guanyadora de la primera edició de la Beca Albert Tomàs i Bassols.
Albert Reixach rep la primera Beca de la Fundació Albert Tomàs from Tramuntana TV on Vimeo.
Aquest dimecres 11 de juliol s'ha celebrat la festa de presentació del Festival Acústica Figueres a la plaça Josep Pla. La dissetena edició oferirà prop de 40 actuacions entre el 30 d'agost i el 2 de setembre. Hi destaquen noms com Love of Lesbian, La Raíz, Els Catarres, Albert Pla, Doctor Prats o Paula Valls.
Joanjo Bosk, Toti Soler amb Gemma Humet, Cesk Freixas, Ivette Nadal amb Caïm Riba i Feliu Ventura eran els protagonistes dels cinc concerts dels Vespres Musicals de Vilafant entre el 13 i el 28 de juliol.
Els Vespres Musicals de Vilafant ofereixen 5 concerts de cantautors from Tramuntana TV on Vimeo.
La 32a edició del Festival Castell de Peralada ha començat amb el Rèquiem de Verdi, Joan Manuel Serrat i Rufus Wainwright. El festival, que s'allarga fins al 17 d'agost, ha estrenat una guia digital.
El festival Figueres es MOU ha ofert una trentena d'actuacions de dansa i moviment a diversos espais urbans de Figueres.
Ítems: 2411 - 2418 de 5997
