Desbordament del Manol a Vilatenim
2018-11-18 21:30L'alcalde de Figueres Jordi Masquef ha explicat els efectes del desbordament del riu Manol a Vilatenim.

L'alcalde de Figueres Jordi Masquef ha explicat els efectes del desbordament del riu Manol a Vilatenim.
Aquest divendres 16 de novembre s'ha portat a terme una nova concentració al Puig de les Basses per a donar suport a Dolors Bassa. Centenars de persones han participat a la performance "Ferits a pals", hi han actuat tres corals i Ràdio Capital ha emès un programa en directe.
El vicepresident del Govern de la Generalitat Pere Aragonès amb els consellers Bargalló i Capella han signat a Figueres el traspàs de l’antiga presó de Figueres a Ensenyament. Allà s'hi construirà l'Escola Carme Guasch. Ha estat el primer acte oficial del nou alcalde Jordi Masquef.
El bloc d'esquerres no aconsegueix sumar 11 vots per a desbancar el PDeCAT de l'alcaldia de Figueres.
El nou alcalde de Figueres, Jordi Masquef, assumeix el repte "amb humilitat, respecte i il·lusió".
Jordi Masquef ha estat proclamat alcalde de Figueres aquest dimecres 14 de novembre. Maasquef ha fet una crida a la resta de grups municipals perquè “la ciutadania ens exigeix, amb tota raó, que li posem les coses fàcils".
Discurs de comiat de l'alcaldessa de Figueres Marta Felip que ha ocupat aquest càrrec entre 2013 i 2018.
Els Cinemes Las Vegas de #Figueres combinaran les estrenes comercials amb propostes més arriscades, teatre i altres activitats culturals.
Ítems: 2291 - 2298 de 5997
