VÍDEO NOTÍCIES DE FIGUERES I L'ALT EMPORDÀ
Òmnium Cultural i La Cate han organitzat, un any més, l'arribada de la Flama del Canigó que encendrà les fogueres de Sant Joan.
La Rambla de Figueres ha acollit la cinquena fira dedicada als productors artesans de cervesa de la comarca. La beguda s'ha combinat amb gastronomia i música en directe.
Fira cer
Còmics, literatura, disseny, jocs, pòdcasts i actuacions han animat tota la jornada a la plaça Catalunya. També s'han donat a conèixer els relats seleccionats en el concurs Frederic Pujulà.
És un dels actes del 50è aniversari de l'escola. Han estat rebuts per l'alcalde Jordi Masquef.
Les catifes i l'ornamentació d'aquesta festa de Corpus a Borrassà ha estat dedicada al món de l'art. Música, moda, pintura o literatura han inspirat les creacions dels veïns i veïnes de la població.
Entitats culturals i associacions veïnals han fet una vintena de catifes a l'entorn de l'Església de Sant Pere. Els Gegants han desfet les composicions ballant-hi a sobre.
Manel Pérez, amb la col·laboració d'Anna Trias, ha realitzat una instal·lació amb figuretes de Playmobil titulada "La festa de Corpus i els gegants de Figueres" que es pot visitar fins al 6 de juliol.
La figuerenca Montserrat Minobis va ser una figura essencial del periodisme, el feminisme i la cultura catalana.

.png)



 (1).png)
.png)
 (2).png)
 (3).png)