VÍDEO NOTÍCIES DE FIGUERES I L'ALT EMPORDÀ
Amb la inauguració de l'exposició "El refugi de les arts" han començat les Nits d'Art al Castell. Cada dimarts d'agost i el primer de setembre hi haurà actuacions musicals, teatre i cinema.
L'Associació d'Empresaris Roses-Cap de Creus amb el suport de l'Ajuntament vol fidelitzar visitants i consolidar Roses com a destinació de qualitat tot l'any.
Lorena Nogal i Álvaro Esteban han ballat 'Le terroir' als jardins del Celler. El Mirador del Castell ha acollit '4 Danced Seasons' amb la Compagnie Käfig i els músics de Le Concert de la Loge dirigits pel violinista Julien Chauvin.
4.800 persones han viscut el retrobament de dues bandes històriques del rock en català. Lax'n'Busto i Gossos han cantat plegats cançons com "Quan et sentis de marbre" i "Tinc fam de tu".
Joan Masdéu ha actuat al Village de Sons del Món
El Festival Sons del Món ha reunit en un mateix escenari, per primera vegada, Ramon Mirabet, Blaumut i Els Amics de les Arts que estan celebrant el seu vintè aniversari.
El Teatre-Museu Dalí i Cineclub Diòptria programen tres projeccions a l'aire lliure els dies 6, 13 i 20 d'agost. La presentació ha comptat amb una conferència del crític Quim Casas i l'actuació del grup Traç.
L'artista del Baix Empordà, Sílvia Pérez Cruz, ha presentat el darrer disc "Oral_Abisal" al Mirador del Castell de Peralada.
El Teatre-Museu Dalí de Figueres renova l'experiència de les visites nocturnes. De l'1 al 23 d'agost s'hi pot veure, al final del recorregut, la producció visual i sonora "Dalí, nit i subconscient", una producció d'Slidemedia. En la sessió inaugural s'hi han escoltat sardanes amb la Cobla Mil·lenària de Perpinyà.

.png)



 (1).png)
.png)
 (2).png)
 (3).png)