VÍDEO NOTÍCIES DE FIGUERES I L'ALT EMPORDÀ
Recital del poeta Enric Casasses amb l'acompanyament musical de Marc Egea. Celebrat Gala al Castell de Púbol.
Després de l'èxit de la seva primera sessió l'any 2025, Mon Dj tornarà a la cabina de plaça Catalunya per allargar la nit de dissabte del Festival Acústica.
Penúltima vetllada de les Nits d'Art al Castell. La companyia Tequatre ha representat, per darrera vegada, "Casa de nines". El festival finalitzarà el dia 1 de setembre amb La Funcional Teatre i Courts Circuit 66.
El dijous 27 d'agost comença el Festival Acústica de Figueres amb diverses actuacions a la plaça Catalunya. Dj Alegre s'encarregarà de la sessió de cloenda amb èxits de la música urbana.
Des de La Bisbal d'Empordà, Cloe Riembau presentarà el seu disc "Equilibris sense xarxa". Ho farà a la plaça de la Palmera el divendres 28 d'agost.
Entrevista amb la cantautora figuerenca Carlota Giró que presentarà el seu repertori a l'escenari de la plaça Catalunya.
Amb el públic dalt de l'escenari del Teatre el Jardí, la companyia A Mossegades estrenarà "El Cafè" de Carlo Goldoni el primer cap de setmana del mes de setembre. Imatges d'un dels assajos a la seu històrica del Casino Menestral Figuerenc.
Entrevista amb Quim Mandado i els seus fills Ferran i Guillem. Al costat de Joan Cardoner seran els encarregats de donar inici al Festival Acústica de Figueres el dijous 27 d'agost. Tornaran a sonar les cançons de Sangtraït i alguna nova creació.

.png)



 (1).png)
.png)
 (2).png)
 (3).png)