Arxiu dʼarticle

2019-01-09 18:30

Forta tramuntanada a l'Empordà

La tramuntana bufa amb força a l'Alt Empordà, a molts punts de la costa ha superat els 100 km/h. Aquestes imatges han estat enregistrades entre Llançà i Colera aquest dimecres 9 de gener poc abans de la una.
2019-01-09 18:00

Detinguts dos homes in fraganti dins un dipòsit de vehicles de la Jonquera per danys i robatoris a 13 turismes

Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la comissaria de la Jonquera van detenir, el dia 4 de gener en aquest municipi, dos homes de 27 anys, de nacionalitat marroquina i veïns de la població i amb domicili desconegut, com a presumptes autors de dotze delictes de danys i un...
2019-01-09 11:00

Fira de l'Oli i l'Olivera d'Espolla 2019

El diumenge 20 de gener Espolla celebrarà la 23ª edició de la Fira de l'Oli i l'Olivera. 
2019-01-09 10:30

Veïns del Culubret es manifestaran per Figueres per a protestar contra els talls de llum que pateixen

Veïns del barri del Culubret de Figueres es manifestaran aquest dissabte per a protestar contra els talls de llum que pateixen. Demanen el recolçament de tota la ciutat per a fer sentir la seva veu. La concentració serà a les 10 del matí al Culubret i passarà pels carrers Avinyonet, Passeig...
2019-01-08 20:00

La darrera de les activitats de la mostra 'Cadiretes' és la conversa 'L’ús de l'espai públic'

La darrera de les activitats organitzades en el marc de la mostra «Cadiretes» del Museu de l'Empordà és la conversa «L’ús de l’espai públic» que protagonitzaran Itziar González i Joan Falgueras. La conversa entre aquests dos experts en rehabilitació, urbanisme i patrimoni arquitectònic tindrà lloc...
2019-01-08 16:00

L'Arxiu Comarcal rep un mig miler de fotografies del fons familiar de Jordi Oliveres de 1890 a 1985

L’Arxiu Comarcal de l’Alt Empordà (ACAE) ha rebut en donació una interessant col·lecció d'imatges familiars de Jordi Oliveres. En concret, es tracta de 437 fotografies, datades entre els anys 1890 i 1985 i que es troben distribuïdes en 259 reportatges diferents. Del total, hi ha 316 imatges en...
2019-01-07 19:30

Òmnium organitza sopars-tertúlia amb Carod Rovira, Baños i Rigau

Òmnium Cultural Alt Empordà organitza un cicle de sopars-tertúlia, titulat D'on venim? On som? Cap on anem? per aquest primer trimestre de l'any 2019, on participaran tres personalitats culturals destacades que han tingut responsabilitats polítiques en els darrers anys a Catalunya, Josep Lluís...
2019-01-07 12:30

Gala de Xarop Clown que tornen a l'Hospital de Figueres

Aquest 2019 XaropClown tornen a l'Hospital de Figueres cada 15 dies. Aquestes festes han celebrat una gala benèfica al Teatre el Jardí.
2019-01-07 10:00

Cavalcada de Reis de Borrassà 2019

Com cada any, la mainada de Borrassà ha donat la benvinguda a Melcior, Gaspar i Baltasar. Una gran nit d'il·lusió.
2019-01-07 09:00

Daniel Ferrer publica 'Escolta, Samuel, que una veu et crida!'

El filòleg i escriptor Daniel Ferrer ha publicat recentment un nou llibre per a nens en què s'explica Samuel, un dels profetes de l'Antic Testament. Aquest llibre, titulat Escolta, Samuel, que una veu et crida!, està adreçat a nens i nenes d'entre 6 i 9 anys i ha estat il·lustrat per Laura Puquet,...

Lloc de cerca