Un home de 74 anys mor ofegat a la platja de Can Martinet de Sant Pere Pescador

2025-07-15 12:00

Un home de 74 anys i nacionalitat francesa va morir aquest dilluns 14 de juliol ofegat mentre es banyava a la platja de Can Martinet de Sant Pere Pescador. 

L’avís al telèfon d’emergències 112 es va rebre a les 17.51 hores per part d’un testimoni informant que havien tret de l’aigua un home inconscient i que l’estaven intentant reanimar. Fins al lloc es van mobilitzar dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que van continuar amb les maniobres tot i que finalment la persona va morir.

Efectius de Bombers de la Generalitat també hi van anar amb dues dotacions i personal del Grup d'Emergències Mèdiques (GEM), que van fer tasques de suport al SEM.

A la platja de Can Martinet hi havia servei de vigilància i bandera verda en el moment de l’incident.

Fins al lloc també s’hi van desplaçar efectius de Mossos d’Esquadra, que es fan càrrec de les diligències.

Es tracta de l'onzena víctima mortal a les platges catalanes des que el 15 de juny va començar oficialment la campanya d’estiu, més del doble que les mateixes dates l’estiu passat (5).