El novè Festival Nàutic Jazz d'Empuriabrava ofereix 3 concerts aquest mes d'agost

2025-08-06 09:00

Aquest dimecres 6 d'agost es dona el tret de sortida a una edició del Festival Nàutic Jazz a Empuriabrava que enguany celebra la seva novena edició amb una programació de tres concerts que combinen jazz i swing i homenatges històrics. Totes les actuacions són gratuïtes i es realitzen a la plaça de les Palmeres i el seu horari és a les 10 del vespre.

El primer dels concerts, a excepció, tindrà lloc aquest dimecres 6 d’agost, amb el Dumpy Lobsters, que oferirà una actuació especial amb música de jazz inspirada en el director cinematogràfic novaiorquès,  Woody Allen.

El festival continuarà el dijous, 14 d’agost amb l’actuació del Professor Cunningham & His Old School, una de les bandes més destacades de l’escena swing internacional originaris de Nova York, oferiran un repertori vibrant basat en la música tradicional de Nova Orleans, amb l’elegància del swing més autotèntics.

El dijous 21 d’agost, tindrà lloc el darrer concert del festival, amb un emotiu Homenatge al jazz Club La Guitarra. Un octet  d’amics músics retran tribut als dos pioners francesos que l’any 1962, van fundar el primer club de jazz de la Costa Brava, a la platja del Canadell. Serà una nit per recordar els orígens del jazz a la zona i posar punt final a una edició plena de ritme, historia i emoció.