La Colla Dolça Tardor presenta el llibre "20 anys ballant"
2022-10-31 09:30La Colla Dolça Tardor de Figueres ha presentat el llibre dels seus primers 20 anys. Hi ha un centenar de fotografies comentades per Manel Roqueta i Marga Morales.
La Colla Dolça Tardor de Figueres ha presentat el llibre dels seus primers 20 anys. Hi ha un centenar de fotografies comentades per Manel Roqueta i Marga Morales.
L'Ajuntament de Figueres i la Fundació SURT porten a terme un programa per a millorar l'ocupabilitat i facilitar la inserció laboral a les dones. S'aposta per a nous sectors emergents com les economies verda i digital.
El Teatre-Museu Dalí de Figueres inaugura "Transgredint la Venus" amb una figura hologràfica. Dalí connecta el classicisme, el surrealisme i el pop-art.
El 27 d'octubre torna la campanya "A Figueres el dijous, mercat i arròs". Hi participen 42 establiments i s'allarga fins l'1 de desembre.
La Biblioteca de Figueres ha rebut el fons de Joan Guillamet i Tuèbols. El dia del centenari del seu naixement se li ha dedicat un homenatge.
Les actrius Meritxell Yanes i Mercè Pons han ofert quatre històries breus entre llibres per a commemorar el centenari de la Biblioteca Fages de Climent.
El Festival Acústica de Figueres genera un impacte econòmic a la ciutat de més de 2,8 milions d'euros. El 84% dels espectadors recomanaria l'assistència a l'esdeveniment.
El Dofí i Anna Maria Velaz reben la Fulla de Figuera de Plata de Figueres. Les distincions de ciutat també reconeixen Carlos Díaz Capmany, Pitruc, Lluís Benejam, Alfons Gumbau i, a títol pòstum, Vicenç Pagès i Maria Àngels Bosch.
Ítems: 977 - 984 de 5939