Carnaval de Castelló d'Empúries i Empuriabrava 2025
2025-03-10 13:00Una vintena de colles desfilen al Carnaval de Castelló d'Empúries i Empuriabrava.
Una vintena de colles desfilen al Carnaval de Castelló d'Empúries i Empuriabrava.
La pluja del cap de setmana ha estat molt positiva a la comarca de l'Alt Empordà. Aquest dilluns 10 de març les reserves del pantà se situen per sobre del 30%. Abans de l'espisodi de pluges es trobava només a l 16%.
El 8-M s'ha commemorat a Figueres amb el lliurament dels premis Maria Rosa Ymbert per a estudiants de 3r i 4t d'ESO i una taula rodona amb dones periodistes de la ciutat i comarca.
La consellera d'Interior i Seguretat Pública, Núria Parlon, s'ha reunit avui divendres amb l'alcalde Jordi Masquef. S'ha compromès a augmentar la dotació de Mossos d'Esquadra a Figueres.
Figueres presenta una liquidació positiva del pressupost 2024 i demanarà sortir del Pla de Sanejament Financer.
La nova campanya de promoció "Tasta l'Empordà" potencia el sorteig d'experiències gastronòmiques.
Acústica Figueres Arena tindrà capacitat per a més de 15.000 espectadors i acoliirà un o dos concerts de pagament al llarg del festival que enguany es farà del 28 al 31 d'agost.
La quarta edició del festival d e true crime" Ceba Negra es farà el 15 de març a La Cate de Figueres. Hi participaran, entre d'altres, Narcís Bardalet, Tura SAoler, Jordi Grau, Bruno Pérez, El Señor de los Crímenes o La Nit més Fosca.
Ítems: 67 - 74 de 5799