La 37a Mostra del Vi de l'Empordà reuneix 11 cellers a la Rambla de Figueres
2023-06-30 11:15Fins diumenge, Figueres celebra la 37a Mostra del Vi de l'Empordà a la Rambla. L'horari és de 18:00 a 22:00 hores.
Fins diumenge, Figueres celebra la 37a Mostra del Vi de l'Empordà a la Rambla. L'horari és de 18:00 a 22:00 hores.
El festival Figueres es MOU presenta diversos espectacles participatius. La Colla Castellera Figueres col·labora amb la companyia de dansa vertical Berta Baliu. Es podrà veure avui dijous a les 19:00 al Molí de l'Anguila. Al Jardí s'assaja "Las Muchísimas".
En el Dia Internacional de l'Orgull LGBTI+ a Figueres, l'alcalde Jordi Masquef i la presidenta del Consell Comarcal de l'Alt Empordà, Sònia Martínez, han llegit el manifest institucional.
L'advocacia de Figueres i comarca s'ha concentrat aquest dimecres 28 d'agost davant dels jutjats amb el lema “La Justícia és una qüestió d’Estat”. ´Reivindiquen la reactivació dels serveis públics de Justícia.
Ha començat la desena edició del festival Figueres es MOU. Fins diumenge ofereix unes 25 propostes a l'espai públic.
El Consell Comarcal de l'Alt Empordà ha lliurat el Premi Empordà 2023 a Mariona Serra Pagès. Se li reconeix la dedicació a la investigació i la visió pionera.
El grup Rovell d'Ou, amb prop de 40 anys d'història, ha publicat "Jarana Rock". Amb motiu de la seva actuació a l'Escola Cor de Maria de Figueres hem parlat a mb el seu cantant Jordi Bové.
Unes 40 activitats animaran l'estiu a Figueres. Cada dimarts i dimecres, des de l'11 de juliol, hi haurà actuacions musicals a la plaça Josep Pla. Cinema a la Fresca a La Cate, els dijous, visites guiades i sardanes cada divendres formen part de la programació.
Ítems: 617 - 624 de 5812