
VÍDEO NOTÍCIES DE FIGUERES I L'ALT EMPORDÀ
El Consell Comarcal de l'Alt Empordà ha celebrat el tradicionals dinar d'alcaldes i consellers a l'Escola d'Hostaleria. S'han lliurat els Premis Empordà al Restaurant Miramar de Llançà, a l'Associació de Càmpings de Sant Pere Pescador, a l'empresa Rieju i a la filòloga Anna Maria Velaz.
El dijous 5 de maig l'Embarraca't s'ha convertit en una gran discoteca a l'aire lliure. En aquestes imatges la sessió de Luxury DJ.
Una nena de 4 anys i una de 8 han descobert el cartell de Santi Vila. CiU vol allargar 4 anys més el seu mandat a Figueres. L'alcalde diu que el pitjor enemic pot ser l'abstenció.
El regidor d'Hisenda Albert Ollé ha explicat que el Govern Municipal amortitzarà anticipadament 1,2 milions d'euros de 9 operacions de préstec que l'Ajuntament té subscrites amb 7 entitats bancàries. També s'aprovarà una nova catalogació de llocs de treball.
S'han lliurat 122 medalles als figuerencs i figuerenques que enguany fan 90 anys. La Colla Dolça Tardor ha celebrat els seus 10 anys amb un sopar espectacle.
La Fira del Llibre Vell, el Concurs de Creus de Maig, un pilar caminant de la Colla Castellera, Port-Bo i Nina i altres actes han animat la festa local de Figueres del dimarts 3 de maig.
L'Embarraca't ha recuperat la nit de hip-hop amb les actuacions d'At-Versaris i Ass Trio, Somos Vida i Encapuchado i una batalla de galls.

.png)



 (1).png)
.png)
 (2).png)
 (3).png)