Veïns del Poble Nou de Figueres demanen la retirada de 3 antenes il·legals
2011-07-22 15:00Es tracta de 3 antenes de telefonia mòbil instal·lades l'any 1998 i que des de fa 16 mesos incompleixen la legalitat.
Es tracta de 3 antenes de telefonia mòbil instal·lades l'any 1998 i que des de fa 16 mesos incompleixen la legalitat.
La cinquena edició del Gastromusical del restaurant El Molí de l'Escala presenta el mes d'agost Lídia Pujol i Costa 59 (dia 2), Toti Soler (dia 10), Mikel Erentxun (dia 17), Joan Chamorro & Andrea Motis (dia 24) i Sanjosex (dia 31).
Versos.cat organitza aquest festival que es farà a Navata (29 de juliol), Castelló d'Empúries (5 d'agost), Darnius (6 d'agost) i Palamós (9 d'agost). Hi participen 18 poetes.
El premiadíssim músic i productor presenta The Global Gumbo All Stars amb joves promeses com Emily Bear o Andrea Motis. També hi participen Esperanza Spalding, Alfredo Rodríguez o l'excomponent de Ketama Antonio Carmona. Aquí teniu un tastet dels assajos de l'espectacle del 20 de juliol a Peralada.
Cinc joves de 4art d'ESO i cinc més de batxillerat han rebut les beques que els permetran anar a València i Londres aquest estiu.
El festival Sons del Món s'ha traslladat de Vilabertran a Roses per obrir la segona part de l'edició 2011. Manel hi ha reunit 1.700 incondicionals.
El grup gironí The Pepper Pots ha presentat el seu darrer àlbum "Train to you lovers" dins l'11ena edició dels Vespres Musicals a Vilafant. El jardins de Can Puig Massanet han acollit unes 600 persones que han pogut gaudir del soul, ska i rocksteady al més pur estil dels anys 60.
Tomeu Penya, acompanyat només amb guitarra, ha fet un recorregut pels seus 30 anys de cançons a ritme de country, balades i rock'n'roll. Ha brindat amb el vi Oriol de Cantallops.
Ítems: 5167 - 5174 de 5800