
VÍDEO NOTÍCIES DE FIGUERES I L'ALT EMPORDÀ
Resum dels actes celebrats la penúltima jornada de la festa figuerenca amb les justes del Rei Jaume, el jugui-jugui, gegants, pubilles i la cloenda de l'Embarraca't.
Penúltima nit de barraques amb un horari adient perquè els més jove spoguéssin veure als Catarres.
Les actuacions de les barraques han començat a dos quarts de deu amb Els Catarres per arribar a un públic familiar. També hi han actuat Lax'n'Busto i Miquel del Roig. Aquest divendres també s'ha celebrat el Dia de la Gent Gran.
Rumba, ska, reggae i mestisstage han dominat la nit de dijous a l'Embarraca't amb Txarango i Gertrudis. La primera banda en tocar ha estat Mute, guanyadors del Concurs Joan Trayter 2011.
Un pilar caminant de la Colla Castellera, la Fira del Llibre Vell o l'actuació de Moncho han estat alguns dels actes més destacats del dia de la Santa Creu.
Dos grups de l'Alt Empordà han portat el rock més guitarrer a les barraques.
La tercera jornada de les Fires ha tingut com a principals protagonistes mig miler d'escolars que han plantat arbres al Parc Bosc.
Dibuix, pintura, artesania, alimentació i vidre han omplert els carrers i places del centre. A la Rambla l'IAEDEN hi ha organitzat diferents actes familiars i el Diversons ha portat jazz i ritmes ètnics a la plaça Catalunya. La Coral Polifònica ha celebrat el seu 25è aniversari.
.png)



 (1).png)
.png)
 (2).png)
 (3).png)