El Festival de Jazz de Figueres ensenya a ballar Lindy Hop
2012-04-10 08:00La plaça de l'Ajuntament de Figueres s'ha convertit en una pista per ballar swing.
La plaça de l'Ajuntament de Figueres s'ha convertit en una pista per ballar swing.
La tercera edició del Glam Festival que promou el Projecte Desat'Art ha combinat les parades de pintura, escultura i artesania amb sorprenents performances.
El concert s'ha celebrat al Teatre El Jardí per acollir més públic que el que havia exhaurit les entrades a La Cate.
Un centenar de figurants han participat en aquesta processó celebrada el Divendres Sant.
El quart concert del Festival de Jazz de Figueres que organitza Joventuts Musicals ha combinat el trio format per Colina, Miralta i Sambeat amb la guitarra de Chicuelo.
L'artista barcelonina hi mostra els seus darrers treballs fins el 2 de maig.
El grup empordanès ha penjat sis noves cançons al seu lloc web. Quatre dels vuit components parlen del nou disc i interpreten en format acústic "Festa major".
Gi zone uneix l'oci electrònic amb les solucions informàtiques integrals. Es troba a la Calçada de Tapis, 40. Telèfon 872.02.07.61
Ítems: 4863 - 4870 de 5800