"La flama" amb el públic d'Obrint Pas al festival Acústica
2012-09-01 08:00El públic canta "La flama" en els moments finals del concert d'Obrint Pas al Festival Acústica. "Espectacular Figueres" diu el cantant del grup valencià.
El públic canta "La flama" en els moments finals del concert d'Obrint Pas al Festival Acústica. "Espectacular Figueres" diu el cantant del grup valencià.
Els nens i nenes dels casals d'estiu de diferents pobles de la comarca han cantat i ballat amb el popular grup de rumba catalana.
Amb aquesta cançó ha finalitzat el concert al Teatre El Jardí de Figueres dins l'onzena edició del Festival Acústica.
El festival figuerenc ha començat la seva onzena edició amb una dotzena de cançons de Gertrudis basades en textes dels llbres KRTU i Gertrudis de JV Foix. D'altra banda al Music Hall Jofre Bardagí ha liderat el grup de versions The Beetles per retre homenatge al quartet de Liverpool.
L'homenatge de Gertrudis a JV Foix ha inaugurat l'Acústica 2012. Aquest és un fragment de la cançó "El meu cavall".
Gertrudis són els encarregats d'inaugurar l'Acústica 2012. Ho fan estrenant un nou espectacle dedicat al poeta JV Foix. En parlen en aquesta entrevista just abans de fe rla prova de so al Claustre de l'Institut Ramon Muntaner.
La discoteca Octopussy d'Empuriabrava, inaugurada l'any 1984, va ser lloc de trobada de joves de la comarca i estiuejants. Un grup d'antics treballadors i clients promouen una festa per recordar aquella època.
L'Acústica amb la col·laboració de Catalunya Experience ha convidat Skye Edwards a passar una setmaneta per la Costa Brava i altres punts del país. El dissabte 1 de setembre actuarà al festival figuerenc on estrenarà cinc cançons del nou disc "Back to now".
Ítems: 4705 - 4712 de 5857