Francesc Canet (ERC) deixa l'Ajuntament de Figueres
2012-07-20 19:00Canet ha explicat que vol dedicar-se plenament a la docència i a la direcció de l'Institut Ramon Muntaner. Seguirà vinculat al partit.
Canet ha explicat que vol dedicar-se plenament a la docència i a la direcció de l'Institut Ramon Muntaner. Seguirà vinculat al partit.
Cada dijous la Plataforma d'Afectats per la Pobresa i les Hipoteques recull signatures a la plaça de l'Ajuntament de Figueres. Les seves accions en el context de crisi s'encaminen a lluitar contra els desnonaments reclamant el dret a l'habitatge. Loli Garcia, la seva portaveu, ho explica en aquesta entrevista.
Fins els 5 d'agost les pintures de Calonge i les escultures de Raventós són un atractiu més de la visita al Monestir de Sant Quirze de Colera a Rabós d'Empordà. L'horari de visites és de 10:00 a 13:00 i de 18:00 a 20:00 cada dia excepte els dimecres.
L'espectacle AMD 10 anys permet fer un recorregut per tots els espectacles de Mediterrània Dansa.
Aquest estiu la Diputació de Girona financia 4 unitats de l'Associació de Defensa Forestal a l'Alt Empordà. S'ha presentat al Parc Bosc de Figueres.
La concentració es farà a la Rambla a les set de la tarda i finalitzarà a la plaça Josep Pla amb intervencions de Montserrat Carulla, Txe Arana, Lluís Benejam i Josep Tero. L'acte el convoca l'Assemblea Nacional Catalana Alt Empordà.
El grup altempordanès de rock alternatiu tocarà a Biure d'Empordà el dia 3 d'agost. Entrevista realitzada a La Cate de Figueres.
L'artista mallorquina ha actuat als Jardins de Can Puig Massanet acompanyada per Dani Espasa.
Ítems: 4697 - 4704 de 5800