L'Espai Armengol de Vilajuïga programa una trentena d'activitats per fomentar la creativitat
2013-02-01 07:00Visual 13 impulsa aquesta programació que inclou conferències, workshops, e-xposicions i projeccions.

Visual 13 impulsa aquesta programació que inclou conferències, workshops, e-xposicions i projeccions.
Entrevista amb l'alcaldessa de Vilafant Consol Cantenys quan fa quasi un mes que ha entrat en servei l'AVE que uneix la nova estació amb Barcelona i Madrid.
L'empresa figuerenca Grup Camós introdueix un innovador sistema de marcació de bicicletes. Surià Bicis és el primer establiment que l'ofereix als seus clients.
Les fundacions Ferran Sunyer i Balaguer i Príncep de Girona organitzen la segona edició del dissabte de les matemàtiques. Es farà el 2 de febrer al Centre de Formació Integrat de Figueres.
Una cercavila amb la Tramuntakada i l'actuació del grup d'animació El Pot Petit han convidat la mainada de Figueres a conèixer la nova programació de teatre infantil que es farà a La Cate cada primer cap de semana de mes.
Després de dos mesos de funcionament amb una excel·lent acollida el Túnel del Vent d'Empuriabrava es promocionarà a FITUR de Madrid. També ha rebut la visita d'un grup de periodistes francesos.
La nova edició de l'Aula de Cuina de Vilafant s'ha presentat amb una demostració de còctels.
Alumnes de 4t d'ESO de l'escola Paula Montal de Figueres han inaugurat aquesta campanya que pretén millorar el comportament alimentari dels joves. Es desenvolupa en unes sessions que duren tot un matí a la l'Escola d'Hostaleria.
Ítems: 4681 - 4688 de 5997
