VÍDEO NOTÍCIES DE FIGUERES I L'ALT EMPORDÀ
S'ha presentat la segona edició de Dizaina que convertirà el paisatge urbà de la Rambla de Figueres en un espai de disseny, creativitat i projecció. Hi haurà una trentena d'expositors amb tallers gratuïts i concerts. La presentació s'ha fet al Kulturale de Figueres.
S'ha presentat la programació del festival Sons del Món 2013 que comença a Vilabertran amb Blaumut i Joan Dausà el 5 de juliol. Tota la programació a www.sonsdelmon.cat
El premi a la qualitat del Concurs Internacional de l'Allioli ha estat per a Isabel Juanola, el de l'originalitat per a Rosa Camacho, el de la quantitat per a Rafael Guillot, el dalinià per a Maria Viñas i l'infantil per a Andreu Vergés. Els organitzadors han lliurat la "Mà de morter d'or" a Paco Pérez del restaurant Miramar de Llançà. L'ha recollit la seva filla.
La presidenta d'Òmnium Muriel Casals i l'alcaldessa de Figueres Marta Felip han presidit la inauguració de la nava seu d'aquesta entitat que ja porta 40 anys a la ciutat.
La tragèdia de Sòfocles s'ha representat al Teatre El Jardí de Figueres. Els alumnes de 1er de Batxillerat Escènic de l'Institut Alexandre Deulofeu han treballat l'obra aquest curs.
Per començar a ambientar la segona edició de Dizaina, que es farà el 8 de juny a la Rambla de Figueres, s'ha inaugurat una exposició flashforward al Cafè dels Tints de Figueres.
L'alcaldessa Marta Felip ha fet el lliurament simbòlic de les 27 parcel·les a entitats sense ànim de lucre, jubilats i aturats.
La cinquena edició dels Premis Emprenedors Alt Empordà ha reconegut el projecte Empornatura. També s'ha premiat Natàlia Rich de Mas Mercè com a Jove Empresària del 2013. Un grup d'alumnes de l'Institut Olivar Gran ha guanyat en la categoria de millor idea de negoci.

.png)



 (1).png)
.png)
 (2).png)
 (3).png)