VÍDEO NOTÍCIES DE FIGUERES I L'ALT EMPORDÀ
Un any més, la nova collita està apadrinada pel col·lectiu gastronòmic Cuina del Vent i per promocionar-la els seus restaurants disposaran d’aquest oli a les seves taules.
L'acte d'inauguració de l'enllumenat nadalenc s'ha fet a la placeta baixa de la Rambla amb la Nadalina, en Fumera, la companyia L'Aüc i les corals del Sant Pau i del Muntaner.
El llançanenc Fredrik Strand, semifinalista del concurs Eufòria, ha estrenat "Estimòmetre" amb la col·laboració de Misty i diverses escoles de Catalunya. El 18 de desembre oferirà un concert a l'Església de Sant Pere de Figueres.
Josep Valls i Joan Ferrerós han escrit la història d'aquest establiment figuerenc.
Per compres superiors a 30 euros en comerços i restaurants es podrà recollir un val a l'Oficina de Turisme, Museu de l'Empordà o recepció de l'Ajuntament.
Figueres tindrà un pressupost de 83 milions d'euros per al 2025 amb un important increment en el capítol d'inversions gràcies a la venda d'un terreny de Vilatenim per uns 10 milions.
L'Estadi Albert Gurt ha estat el lloc escollit per a córrer i caminar recordant les 41 víctimes que hi ha hagut aquest any a l'Estat. La trobada portava per lema "Ni una menys".
Figueres potenciarà la il·luminació nadalenca al centre històric. En aquesta campanya s'han programat una vuitantena d'activitats des del 29 de novembre.

.png)



 (1).png)
.png)
 (2).png)
 (3).png)