Estudiants de secundària de Figueres diuen No a la LOMCE
2014-02-27 15:00Joves de diferents instituts de Figueres han expressat el seu rebuig a la LOMCE. S'han concentrat a la plaça de l'Ajuntament i han fet un recorregut pels carrers del centre.

Joves de diferents instituts de Figueres han expressat el seu rebuig a la LOMCE. S'han concentrat a la plaça de l'Ajuntament i han fet un recorregut pels carrers del centre.
El Festival Internacional del Circ Ciutat de Figueres ha atorgat tres elefants dalinians d'or al malabarista xinès Kai Cao, als especialistes en diàbolo Flag Circus, també de Xina, i al Circ Nacional de Pyongyang de Corea del Nord. El festival ha superat els 28.000 espectadors.
El malabarista xinès Kai Cao ha estat distingit amb el premi principal del tercer Festival Internacional del Circ Ciutat de Figueres que des del dijous 20 de febrer ha reunit més de 28.000 espectadors.
Més de 8.000 persones han presenciat l'espectacle vermell del Festival del Circ aquest divendres al recinte firal de Figueres.
El dijous 20 de febrer, amb l'Espectacle Blau, ha començat la tercera edició del Festival Internacional del Circ Ciutat de Figueres.
18 establiments associats a Comerç Figueres han decorat els seus aparadors amb motius circenses.
Del 20 al 24 de febrer de 2014 el Destival Internacional del Circ torna al recinte firal de Figueres. Ja s'han venut unes 21.000 entrades. En aquest reportatge podeu veure l'assaig de tres de les 24 atraccions programades.
Una ofrena floral i un concert són els actes més destacats de l'homenatge a Carles Sabater que, cada any, organitza el Clam Sau. Leds, Oriol Barri, Laia Vehí i Gino Diamantini són alguns dels artistes que hi han participat.
Ítems: 4231 - 4238 de 5978
