Premis d'Educació Josep Pallach 2016
2016-03-22 09:00El Premi d'Experiències Pedagògiques Josep Pallach s'ha atorgat ex auquo a Montserrat Blasi de l'Escola Maria Àngels Anglada de Figueres i al claustre de l'Institut Josep Brugulat de Banyoles.

El Premi d'Experiències Pedagògiques Josep Pallach s'ha atorgat ex auquo a Montserrat Blasi de l'Escola Maria Àngels Anglada de Figueres i al claustre de l'Institut Josep Brugulat de Banyoles.
La benedicció de palmes i palmons a la plaça de l'Església de Sant Pere de Figueres ha congragat centenars de persones.
Els guanyadors absoluts de la setena Cursa Urbana de Sant Josep són Jordi Rabionet i Carme Auñón.
La periodista figuerenca Anna Teixidor ha presentat aquest treball d'investigació sobre el gihadisme. "Combatents en nom d’Al·là" dóna veu a joves que han viscut el procés de radicalització gihadista al nostre país.
La Fira del Brunyol ja porta 23 edicions al centre de Figueres. Cinc pastisseries han servit aquest producte empordanès als milers d'assistents que s'hi han apropat.
Una vintena de representants d'administracions públiques i associacions del sector turístic i comercial s'han reunit al Consell Comarcal de l'Alt Empordà per analitzar la problemàtica creada arran de la suspensió del Tractat de Schenguen a la zona fronterera.
El ple municipal de Vilafant ha aprovat inicialment una ordenança reguladora de civisme. També s'ha acordat atorgar el nom de President Lluís Companys a un espai darrera de la llar d'infants.
La polèmica intervenció del regidor del PP en l'aprovació de dedicar una plaça al President Companys
Agitart, A Mossegades i Joventuts Musicals de Figueres uneixen esforços en el projecte "Violència creadora". Tres peces que es podran veure els dies 18 i 19 de març al Teatre el Jardí de Figueres.
Ítems: 3419 - 3426 de 6035
