Núria Esponellà ha presentat "La filla de la neu" a Figueres
2016-02-15 08:00La nova novel·la de Núria Esponellà és una història de superació humana ambientada a la Vall de Núria. La presentació s'ha fet a La Cate de Figueres.
La nova novel·la de Núria Esponellà és una història de superació humana ambientada a la Vall de Núria. La presentació s'ha fet a La Cate de Figueres.
L'equip Vídem 42 de l'Institut Alexandre Deulofeu és finalista de la First Lego League a nivell estatal després de ser un dels guanyadors a Girona. L'Ajuntament els ha rebut i felicitat en nom de la ciutat.
L'Auditori dels Caputxins ja està totalment acabat amb la instal·lació d'una grada retràctil. Aquest edifici històric datat de 1760 es continua rehabilitant i ja s'està treballant a l'espai del claustre on es podran fer actuacions a l'aire lliure.
L'Associació Catalunya contra el Càncer ha organitzat una conferència de la doctora Laura Pardo de l'Hospital de Figueres per a informar del programa de cribatge de càncer de còlon que es fa a la comarca.
De març a novembre el Casino Peralada programa sis sopars-espectacle amb concerts de tribut a grans estrelles de la música com Beatles, Rolling Stones, Elvis Presley o James Brown.
Fins a finals de febrer es pot visitar "Pare i filla" l'exposició compartida per Joan i Alba "Wäwä" Falgarona.
Quatre alumnes de l'Institut Alexandre Deulofeu i dues al Ramon Muntaner entre els guanyadors del Dissabte Transfronterer de les Matemàtiques a l'Alt Empordà.
El Carnaval de Llançà compta amb una gran participació de colles de la comarca. És una de les rues més animades d'aquest primer cap de setmana de festa.
Ítems: 3369 - 3376 de 5939