VÍDEO NOTÍCIES DE FIGUERES I L'ALT EMPORDÀ
L'alcaldessa Marta Felip valora l'acord aconseguit amb els sindicats i que permet desconvocar la vaga d'Ecoserveis després d'una maratoniana reunió aquest dissabte 24 de desembre.
A 5 hores d'una nova reunió negociadora els treballadors d'Ecoserveis en vaga s'han concentrat davant l'Ajuntament de Figueres.
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya dóna la raó a l'Ajuntament de Figueres i no haurà de pagar 6,2 M€ a un promotor privat pel cas del Turó Baix.
En el segon dia de vaga d'escombriaires Figueres presenta un aspecte lamentable. L'Ajuntament ha emplaçat als sindicats a una nova reunió negociadora. Des de l'oposició es critica el poc clima de confiança existent entre ambdues parts.
Nou dispositiu contra el frau elèctric al barri del Culubret de Figueres. Guàrdia Urbana ha acompanyat els tècnics d'Endesa. S'han inspeccionat 55 comptadors i s'han detectat 15 fraus.
El calendari mostra, mes a mes, una nova tanda de les imatges de la important col·lecció de 3.000 postals antigues de finals del segle XIX que l'Ajuntament va adquirir el 2014 en una subhasta, i s'acompanya amb una selecció de cites literàries que tracten sobre la ciutat.
La Junta de Patronat de la Fundació Salut Empordà (FSE) ha aprovat executar el projecte d’una nova residència geriàtrica per a la comarca que es construirà a Figueres. Entrarà en servei a finals del 2018.
L’alcaldessa de Figueres, Marta Felip, lamenta profundament que, malgrat els grans esforços de negociació, la ciutat es vegi abocada a una vaga en el servei de de recollida de residus, neteja viària, enllumenat i jardineria, i més en plenes Fetes de Nadal.

.png)



 (1).png)
.png)
 (2).png)
 (3).png)