El Museu de l'Empordà mostra les noves adquisicions
2019-01-26 19:30"Noves adquisicions 2015-2018" és la nova exposició que ens proposa el Museu de l'Empordà de Figueres fins al 31 de març. L'entrada és lliure.

"Noves adquisicions 2015-2018" és la nova exposició que ens proposa el Museu de l'Empordà de Figueres fins al 31 de març. L'entrada és lliure.
Unes 200 persones assisteixen a l'acte d'ERC "Ciutats republicanes, ciutats de progrés" celebrat a la Rambla Nova de Figueres amb les intervencions d'Agnès Lladó, Gabriel Rufián, Ana Surra i Sergi Sabrià.
S'ha presentat Guanyem Figueres, un nou actor polític amb voluntat rupturista i transformadora impulsat per la CUP de Figueres, Som Alternativa, Compromís d’Esquerres per Figueres, Més Moviment d’Esquerres i La Forja Alt Empordà.
Sis alumnes de l'Institut Ramon Muntaner de Figueres han presentat l'itinerari "García Lorca a Figueres" sota la cúpula del Teatre Museu Dalí. Un acte organitzat pels Amics dels Museus Dalí i la Càtedra de Patrimoni Literari Anglada-Fages.
Ofrena floral del consistori figuerenc per a commemorar el 30è aniversari de la mort de Salvador Dalí.
S'ha presentat la nova programació dels Centres Cívics de Figueres amb tallers, cursos, xerrades, sortides i altres activitats. Les matriculacions s'obren el 28 de gener.
La 23ª edició de la Fira de l'Oli i l'Olivera d'Espolla ha portat milers de visitants a la població. Hi han participat una quinzena de trulls de la comarca de l'Alt Empordà i fins a 90 parades de productes artesanals.
L'escriptora de Reus, Coia Valls, dedica la seva darrera novel·la al creador del sistema Braille. L'ha presentada a la Biblioteca Fages de Climent de Figueres.
Ítems: 2269 - 2276 de 6045
