Figueres dedica la plaça del Parc Bosc a Isabel-Clara Simó
2020-03-09 10:30Figueres vol feminitzar el nomenclàtor municipal i dedica la plaça del Parc Bosc a l'escriptora Isabel-Clara Simó.

Figueres vol feminitzar el nomenclàtor municipal i dedica la plaça del Parc Bosc a l'escriptora Isabel-Clara Simó.
La manifestació feminista del 8-M a Figueres ha reunit centenars de persones, la majoria dones. Ha acabat a La Cate amb una performance.
40 formigues marquen la primera ruta Dalí a Figueres. Una iniciativa dels Amics dels Museus Dalí executada per l'Ajuntament de Figueres.
L'obra de Salvador Dalí s'associa amb la música de Pink Floyd en una espectacular exposició digital i immersiva a la Provença a les Carrières de Lumières.
Organitzen una xocolatada solidària a l'Escola Amistat de Figueres. Els diners es destinaran a l'enviament de medicaments a una nena africana afectada per la SIDA. Es farà aquest dissabte 7 de març a les 5 de la tarda.
Una vintena de graules s'instal·len als arbres de la Rambla de Figueres. Han fet cinc nius.
El Ple de l'Ajuntament de Figueres aprova per unanimitat la declaració de "Figueres Ciutat Feminista".
"Ara no, amor meu" amb el Grup de Teatre Esplais es podrà veure a la Sala Municipal de Castelló d'Empúries els dies 6, 8, 14 i 15 de març.
Ítems: 1833 - 1840 de 6028
