VÍDEO NOTÍCIES DE FIGUERES I L'ALT EMPORDÀ
En aquestes primeres hores de cribratge intensiu de Covid-19 a Figueres, l'alcaldessa Agnès Lladó ha qualificat de "molt bones" les dades a la ciutat amb una mitjana de 40 casos setmanals i i una taxa de contagi del 0'58.
Aquí podeu veure el seminari online "Un consens per a l'Empordà" emès en streaming el dissabte 28 de novembre, organitzat per l'Institut d'Estudis Empordanesos, el Setmanari de l'Alt Empordà i Via Pirena.
Presentació del llibre "Romà i Rossell, el primer de tots" d'Ernest Lluch a l'Auditori Caputxins de Figueres. Homenatge al polític català en el 20è aniversari de la seva mort.
El vicealcalde de Figueres, Pere Casellas, torna a demanar a Endesa que posi remei als talls de llum del Culubret que afecten a 18 vivendes. Només aquest mes de novembre ja sumen 19 dies amb interrupcions en el subministrament elèctric.
Figueres incrementa la il·luminació de Nadal als barris amb 1.300 m2 nous. El mapping es farà a la façana del Teatre el Jardí.
El Departament de Salut farà cribratges massius a Figueres la propera setmana per a detectar persones asimptomàtiques majors de 16 anys i poder tallar cadenes de transmissió. Es preveu fer-ho en 5 espais municipals.
L'alcaldessa de Figueres Agnès Lladó, acompanyada per totes les regidores del consistori, ha llegit el manifest institucional del Dia internacional per a l’eliminació de les violències contra les dones.
L'alcaldessa de Roses Montse Mindan ha agraït el suport rebut a les portes dels Jutjats de Figueres per part de representants dels ajuntaments de la comarca i veïns i veïnes de Roses. És la primera alcaldessa catalana a qui es jutja pels fets de l'1 d'octubre.

.png)



 (1).png)
.png)
 (2).png)
 (3).png)