Presentació dels Annals de l'Institut d'Estudis Empordanesos 2020
2020-12-22 09:00L'Institut d'Estudis Empordanesos ha presentat els Annals corresponents a l'any 2020, un volum que està dedicat a la figura d'Eduard Puig Vayreda.

L'Institut d'Estudis Empordanesos ha presentat els Annals corresponents a l'any 2020, un volum que està dedicat a la figura d'Eduard Puig Vayreda.
La Nadalina s'ha escapat aquest cap de setmana del Museu del Joguet de Figueres. S'ha passejat pels carrers amb en Fumera, la Bel i les fanaleres reials.
Per a pal·liar els efectes de la COVID-19, l'Ajuntament de Figueres hi ha destinat un total de 4,6 milions d’euros, dels que 1,2 milions han estat per a serveis socials. Ho han explicat l'alcaldessa Agnès Lladó i el regidor Jesús Quiroga.
Àngels Gardella ha presentat el poemari "Superfícies" de Jordi Pla, un acte celebrat sesne públic a la Biblioteca de Figueres i retransmès en streaming.
El XVII Premi de Narrativa Maria Àngels Anglada de l'Institut Ramon Muntaner de Figueres ha estat atorgat a la novel·la "Canto jo i la muntanya balla" d’Irene Solà. L’obra guardonada i la seva autora han estat presentades per Anna Capella, directora del Museu de Mataró. L'alcaldessa Agnès Lladó i en Quim Bruguera, director de l'Institut Ramon Muntaner han estat presents també en l'acte.
L'alcaldessa de Figueres, Agnès Lladó, demana a la ciutadania i comerciants que estiguin pendents dels horaris de recollida d'escombraries dels serveis mínims que comunicaran des de les xarxes socials.
Mobilització davant de l’Ajuntament de Figueres a poc més de 24 hores de l’inici de la vaga d’escombraries, neteja viària, jardineria i enllumenat públic a la ciutat. Reclamen un conveni únic per a tots aquests serveis.
"Mediàtic" és el títol de la revista anual editada per l'àera de Medi Ambient del Consell Comarcal de l'Alt Empordà. Neix amb la voluntat de donar valor i agrair la tasca que fan persones, entitats, administracions i empreses en benefici de la sostenibilitat i el medi ambient.
Ítems: 1641 - 1648 de 6028
