VÍDEO NOTÍCIES DE FIGUERES I L'ALT EMPORDÀ
Amb motiu de la celebració dels 75 i 50 anys del Museu de l'Empordà, Pepe Serra, director del Museu Nacional d'Art de Catalunya presenta la publicació que recull les obres essencials de la col·lecció de la ciutat de Figueres.
Després de perdre més del 80% de visitants el 2020 per culpa del coronavirus, la Fundació Dalí es prepara per a reactivar les visites als seus museus a mesura que disminueixin les restriccions de mobilitat.
Presentació al Consell Comarcal de l'Alt Empordà de Mapa de Ball, un projecte divers, inclusiu i cultural basat en la dansa contemporània que compta amb la participació d’un miler d’estudiants d’11 instituts de la comarca.
L’exposició ‘Catalunya, Terra Cooperativa’ presenta el cooperativisme i l’economia social com a eines útils i vàlides per la generació d’alternatives a la societat actual, superant la visió del cooperativisme com una pràctica obsoleta del passat.
El tradicional Aplec de Figueres que organitza el Foment de la Sardana Pep Ventura presentarà 4 cobles en concert durant dues tardes.
El 22 de maig Figueres acollirà un acte polític de les persones represaliades pels talls d'El Pertús, Girona, Amposta i Tortosa de la tardor del 2019.
El Consell Comarcal de l'Alt Empordà farà visitables virtualment 65 elements patrimonials, entre ells l'església de Ventalló.
La Fira Mercat del Llibre Vell, el Concurs de Creus de Maig i les actuacions de La Tal, Dàmaris Gelabert i Pinocchio han protagonitzat el darrer dia de les Fires i Festes de la Santa Creu de Figueres 2021.

.png)



 (1).png)
.png)
 (2).png)
 (3).png)