VÍDEO NOTÍCIES DE FIGUERES I L'ALT EMPORDÀ
Figueres i Portlligat han estat els escenaris de dos dels actes destacats de la desena jornada de divulgació científica. A l'Auditori Caputxins hi han participat Mara Dierssen, Jordi Agustí i Anna Forés. Joan Soler Vidal i Vicenç Altaió han parlat de la persistència de la memòria a Cadaqués.
La Gala Internacional de Màgia, amb sis artistes premiats arreu del món, ha omplert el Teatre el Jardí de Figueres.
Cervesa, música i gastronomia bavaresa durant 4 dies a la plaça de les Palmeres d'Empuriabrava.
Uns 150 artistes participaran a la 18a Ruta de l'Art de Castelló d'Empúries. Es farà del 10 al 12 d'octubre.
L'Ajuntament de Figueres destina 125.000 euros en vals per a incentivar les compres en comerços i establiments de restauració locals. Cada persona empadronada a la ciutat podrà disposar de 2 vals de 10 euros. La campanya comença el 20 d'octubre.
La ruta de tapes d'Empuriabrava i Castelló d'Empúries celebrarà la novena edició del 3 al 12 d'octubre. El preu de 3,5 euros inclou tapa i beguda.
La presentació del llibre "Curs de prosa" ha donat inici a un seguit d'actes organitzats per la Biblioteca de Figueres per a recordar Vicenç Pagès Jordà.
Manel Puig ha escrit aquesta obra que s'estrenarà a Castelló d'Empúries el dia 24 d'octubre. Es tracta de sis monòlegs sobre casos reals. La presentació s'ha fet a l'aeròdrom d'Ordis davant d'una avioneta de la Guerra Civil.

.png)



 (1).png)
.png)
 (2).png)
 (3).png)