VÍDEO NOTÍCIES DE FIGUERES I L'ALT EMPORDÀ
Després de 2 anys amb edicions virtuals, el Grup Iris tornarà a omplir de colors rosa els carrers de Figueres. Serà el diumenge 6 de novembre i les inscripcions ja es poden fer a www.grupiris.cat.
Creixell ha pogut tornar a celebrar la Fira de l'Allioli després de dos anys de pandèmia.
La Rambla de Figueres s'ha omplert de nou amb el doble concert de cloenda de l'edició 2002. La guanyadora d'Eufòria, amb convidats com Miki Nuñez i Edu Esteve, i l'Orquestra Diversiones han protagonitzat aquesta darrera jornada.
Resum de la penúltima jornada del Festival Acústica amb el gran èxit de convocatòria d'Oques Grasses, The Tyets, La Fumiga, Delafé y las Flores Azules o Joan Dausà.
El director del Setmanari de l'Alt Empordà, Santi Coll, ha pronunciat el pregó de la Festa de Creixell.
El Festival Acústica ja ha recuperat el seu ritme habitual omplint els espais del centre de Figueres amb concerts com els de Sopa de Cabra, Els Catarres, Clara Peya o Sexenni. Aquest divendres han tingut gran protagonisme les diferents propostes de música urbana, en especial el concert de Ptazeta.
Entrevista amb Els Catarres a poques hores de pujar a l'escenari de la Rambla de Figueres en el segon dia del Festival Acústica Figueres.
Després de 2 anys de restriccions per la pandèmia, el Festival Acústica de Figueres ha tornat a la normalitat. La primera cançó que ha sonat era molt adient, "T'he trobat a faltar" del grup Clima. Aquest primer dia també han actuat La Ludwig Band i Doctor Prats.

.png)



 (1).png)
.png)
 (2).png)
 (3).png)