Nit del Comerç al Jardí amb premis i El Cafè de la República

09.12.2010 18:30

El proper dilluns 13 de desembre Comerç Figueres Associació celebra la IX Nit del Comerç que enguany canvia de format. Es farà al Teatre El Jardí des de les 21.00 hores i es combinaran dos actes. D'una banda l'emissió del programa de Catalunya Ràdio "El Cafè de la República" que presenta Joan Barril i que comptarà amb les intervencions de Santi Vila, Jordi Rotllan o Joan Mallart entre d'altres.

Paral·lelament al saló de descans es lliuraran els Premis Comerç Figueres 2010 i els guardons Ceba i Flaona 2010. També es presentarà el document del Pla estratègic de Comerç Figueres.

 

 

Volver

Buscar en el sitio

© 2006-2012 Tramuntana TV

Queda prohibida la reproducció dels continguts sense autorització expressa. Article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual